Härlig söndag!

Hej hej! Gud vilken fin dag det är idag!!! Jag och Sune har varit ute i solen och ridit. Även idag red vi lite på fälten. Underlaget på fälten var tillräckligt bra för att trava och galoppera på. Sune tyckte att det var underbart och man riktigt märkte hur han njöt. Även jag njöt som bara den. Jag satte mig en liten stund i solen och fick lite färg i ansiktet :P Nu kanske man vågar hoppas på att våren är här :D. I morgon så ska Mikaela trimma Sune lite. denna veckan kommer jag att behöva trimma lite extra då det är regional dressyr tävling i Manntorp nästa lördag. Både Hanna och jag ska dit, gud av roligt det ska bli :D.
Veckans planer: Måndag: Mikaela trimmar Tisdag: Sune vilar ( Promenad ute på asfalt) Onsdag: Lösgörande + Programträning Torsdag: Vila Fredag: träning för Jan-Ove (Trimm) Jag passade även på att ta lite kort i dag :D
Hoppas att ni tyckte om bilderna :)
Ha en fin söndag!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: v

Han är en riktig linslus och fotegenisk kille, söööt är han, kram på er

2011-03-06 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0