Tränat för Mikaela

HEJ!!! I dag har det varit en super chill skoldag. Vi pratade och tittade mest på film på lektionerna. Direkt efter skolan cyklade jag snabbt upp till stallet för att hinna i tid till träningen för Mickan. I början av passet red Mickan igenom Sune för att lösgöra honom lite extra och rätta till och känna av honom. Efter några minuter fick jag hoppa upp. Vi tränade väldigt mycket på uppridningarana i galopp då det är väldigt viktigt att få till en bra start av programmet så att domaren få ett bra första intryck av en. I början gick det inte så bra då Sune gärna vill vika sig som en banan i kroppen och blir slingrig som en orm, men efter ett tag blev upprindingarna faktiskt riktigt bra! Det är tur att man har så bra tränare asså! Nu satsar vi på att få en åtminstone 8 på vår inredning i helgens tävling. I morgon ska Sune få gå ett lite lugnare pass och sen på onsdag ska han få vila. Nu ska jag äta lite och sedan ska jag sätta min framför tv:programmet "Total black out" på 5. Hoppas att ni också får en härlig kväll!
Kramar
Bilden är tagen på Mickaela (Mickan) och hennes minst sagt FINA häst Emma under unghäst-VM. Visst är de fina :)
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0