En alldeles underbara kofta ♥

Hej alla fredagsmysare! Har ni det bara? Själv sitter jag här hemma med familjen å tittar på en riktigt äcklig film, usch! Stallet gick bra idag och jag han med att trimma två pollar, både Sune och Caramell.  Jag måste erkänna att jag just för tillfället inte är så himla pepp på hästlivet utan känner att det är så mycket annat jag vill kunna göra. Jag har haft lite funderingar på att börja dansa? Jag tycker t.ex att pardans verkar vara ganska roligt men jag har ingen aning,  dansar någon utav er någon dans och isåfall tycker ni att det är roligt? Jag antar att jag bara är inne i en period då jag vill kunna prova på lite nya saker men att jag snart kommer att vara lika taggad som vanligt igen. Aja , Iallafall, Lisa och jag var ju på stan idag å tittade runt lite. Vi hittade en ny super härlig klädaffär som heter KAISA. Inne i butiken hittade jag en underbar kofta som förmodligen skulle varait mitt nästa köp om den inte hade varit så dyr:P
Så här ser den ut:
(BILD lånad av min vän och hennes danspatner) Jag tycker det verkar vara super roligt man fina klänningar och allt där till :)
Nu måste jag börja göra mig iordning för sköna sängen :)
Ha det fint alla där ute :)
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0