Andrea å jag med våra kära mammor tävlings...

img_3926 (MMS)

Andrea å jag med våra kära mammor tävlings kampar :) idag är vi iväg å tävlar i lilla Edet. LB:1 var första uppvärmingsklassen. Hade inte superbra känsla men jag försökte göra det bästa av situationen av det hela. Resultatet blev 73% och en 2:ra placering :) P1 dömdes av en domare som varken visste in eller ut. Typ alla som dömdes av henne var upprörda av den dåliga dömningen. Aja nu tar vi nya tag inför morgondagens start. Kvällen tillbringas såklart med min härliga vän Andrea, mamma och Andreas mamma. Inatt sover vi i tält, spännande och mysigt :) Nu ska vi äta på restaurang. Tingeling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0