Ett nationellt kval är nu klart!!

Hej mina fina läsare!! I dag har vi varit iväg och tävlat i Mariestad. Jag red 2 klasser som vanligt. Första klassen brukar inte vara så bra, Sune och jag behöver en start i kroppen för att vi ska kunna fokusera. Idag var det riktigt, riktigt varmt! Det kändes som om man skulle svimma när man red för att det var så varmt. Efter att ha väntat på att min andra klass skulle börja så åt vi lunch med Andrea och hennes mamma och sedan så solade vi. Red sedan bara fram i ca 10 min inför LA:P1. Hade en super bra känsla under då båda framridningarna vilket kändes skönt. Jag måste säga att LA:P1 programmet börjar sätta sig i ryggmärgen, både jag och Sune vet vad som ska göras å så. Jag gick sedan in på tävlingsbanan med en hyfsad bra känsla. Ritten slutade på 63.16% vilket är ett nationellt kval,fattar ni vad skönt det var att ha lyckats! Nu är jag helt slut och mör i kroppen. Vi Tacka alla som hjälpte mig idag♥ Vill även gratta min duktiga tränare Mikaela då hon och hennes fina häst kallat in till falsterbo i år igen!! DEtta året ska jag vara hennes trognaste hejare, det kan ni slå er i backen på :P
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :)

2011-06-06 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0