siken underbar dag!

HEJ!
Allt bra med er? Själv mår jag bara fint :) Dagen och helgen består av massa härliga planer vilket jag älskar ( vem gör inte det?) hihi. Idag började jag skolan kl 9.25 och slutar kl 12.10. efter skolan ska jag och Jossan gå på stan, sedan så kanske jag och kära Andrea ska åka till Charlise eftersom de har rea, efter det ska pappa å jag gå lite ärenden på stan och efter det så är det time for sallet där det är westerntävlingar vilket är lite udda men intressant att titta på. Eftersom hela anläggningen är uthyrt så kommer det inte finnas någon stanns att rida på så Sune och jag ska bara ha det skönt i skogen å bara ta det lugnt. Imorgon kommer fina Hedvig och hälsar på och då ska jag Hedvig och Lisa fika på stan. Mamma och pappa ska åka till Sardienien där pappa och hans träningsvänner ska träna trhiatlon, sola och bada, vilka lyckostar, men det är dem allt värda! Eftersom mamma å pappa åker iväg så kommer mormor upp ifrån skåne för att passa mig och lilebror. Ja ungefär så kommer min helg att se ut :) Hur ser er dag/ helg ut kära bloggläsare?

Jag fick en fråga om jag ska tävla snart och det ska jag faktiskt :) Nästa tävling är Elit omg 2 som går av stapeln i Nybro nästa helg :) 

(Bild tagen i skolan :P)

Jag vill även tacka er för alla härliga kommentarer jag fått, fortsätt så :)!

Gud vilket udda blogginlägg detta blev, haha, aja bättre det än inget :P
Ha det bäst!!!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0