vardags mys ♥

Hej alla glada bloggläsare!
Sitter här hemma och "vardags myser" till tillsammans med ett glas smoothie och lilla kissekatten. Sultade skolan ganska så tidigt idag så jag har hunnit ta det lugnt och läsa lite spanska glosor tills på fredag. Som ni kanske alla redan vet kom vårt lag med till elitomgångarna som startade förra helgen. Själv kunde jag och Sune tyvärr inte delta den första omgången men är taggande till tusen för start omg 2 å 3 istället som förhoppningsvis går ganska snart :) Annars är allt bra med oss, pluggandet har kommit igång som vanligt å det börjar kännas att man börjat gymnasiet. Sune är pigg å glad trotts att sommaren är över :) Idag ska jag upp till stallet för att träna lite smått för Mickan som snart ska bege sig ner mot flyinge för lag SM. Nu måste jag nog förtsätta mitt pluggande.
Lite Bilder från dagens mys :P
Ps. skulle ni läsare tycka att det vore roligt med en fågestund här på bloggen där ni får fråga frågor och jag svarar på dem i ett inlägg av något slag, kanske ett video inlägg?
See ya son :)
/ kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ SNYGGO! Jag vill veta massor!!!

2011-09-22 @ 16:59:52
Postat av: Anonym

Fining!!!!!!

2011-09-23 @ 08:59:16
Postat av: Anonym

Ska du tävla snart?

2011-09-23 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0